hu | en

Bemutatkozás

A Bányai & Partners Consulting Kft. mögött egy több évtizedes magyarországi, és nemzetközi tapasztalatokkal valamint széleskörű kapcsolatrendszerrel rendelkező, kiválóan teljesítő csapat áll.

A mi erőnk a fejvadászat és a karriermenedzsment. Munkaerő-közvetítéssel foglalkozó vezetési tanácsadó társaság vagyunk. Egy hely azok számára akik karrierjüket másik szervezetnél szeretnék tovább építeni és egy hely azon gazdasági szervezetek számára akik szeretnék megtalálni azokat a leendő kollégáikat akikben minden esély meg van arra, hogy szervezetük elkötelezett tagjaivá válhassanak.

Célunk szilárd és hosszú távú kapcsolatot teremtve hidat képezni a két fél között.

Megtalálni a legjobb jelölteket és a tehetségeket nem könnyű feladat. Megtartani viszont őket még nagyobb kihívás. A Bányai & Partners Consulting birtokában van annak a tudásnak amellyel a legnehezebb kihívásoknak is megfelel globálizálódott gazdasági viszonyaink között. Innovatív megoldásainkkal partnerek vagyunk az emberi erőforrás profit termelő képességének maximalizálásában és a humán erőforrás folyamatok optimalizálásában.

Mi különböztet meg minket másoktól a piacon?

Üzleti filozófiánk az élethosszig tartó karriermenedzsment és gondoskodás. Mi barátként szeretnénk viselkedni ezért átlagon felül is teljesítünk. Személyre szabott támogatásunkkal a jelenben kívánjuk igazán megalapozni azon pályázóink jövőjét akik megtisztelnek minket bizalmukkal.

Munkatársaink

Bányai Tibor - ügyvezető igazgató

Pályafutását 1979-ben a hadseregben kezdte. Páratlanul sikeres karriert futott be. Végigjárta a ranglétra összes fokát, és szinte minden vezetői- és döntéselőkészítői pozíciót betöltött a dandárparancsnoki beosztásig bezárólag. A honvédelem kötelékében szerezte meg korszerű, vezetés- és szervezéstudományi, társadalomtudományi, természettudományi, műszaki tudományi elméleti és gyakorlati módszertani ismereteit, melyeket mind a mai napig kiválóan tud hasznosítani.

Mintegy másfél évtizede merőben új karriert kezdett és azóta HR területen ténykedik. Zöldmezős beruházások specialistája.

A világhírű japán TDK magyarországi vállalatánál humán erőforrás és adminisztrációs igazgatóként, a humán erőforrás teljes vertikumát felölelő tevékenységet végzett. 2000-ben lehetőséget kapott Hollandia második legrégibb vállalatánál a Ten Cate Enbi-nél egy zöld mezős beruházással kapcsolatos tevékenység megszervezésére. Majd a GE-nél a világ egyik legkorszerűbb HR rendszerében dolgozhatott. 2006-ban következett a Hankook Tire gigantikus beruházása, ahol humán erőforrás vezetőként segítette a HR teljes vertikumának kiépítését, működtetését egészen 2011 végéig.

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen szerzett Master of Business Administration, korábban pedig a Lengyel Nemzetvédelmi Egyetemen okleveles katonai vezető diplomát.

Tagja a Magyar Vöröskereszt gazdasági tanácsadó testületének. A Dunaújváros Felsőoktatásáért Alapítvány kuratóriumának tagja.

Lengyelül folyékonyan, angolul társalgási szinten beszél.

Vilner Péter - vezető tanácsadó

Munkássága a humán erőforrás szakmában több mint három évtizedes múltra tekint vissza. Legutóbb a Honvédelmi Minisztérium humánstratégiáért felelős osztályvezetőjeként dolgozott 2010-ig. Feladata volt - többek között - a humán erőforrás tervezés irányítása, a honvédelmi tárca humánstratégiájának kialakítása, a végrehajtás felügyelete, munkakörelemzés és értékelés, a jogviszonyhoz kapcsolódó jogalkotási feladatok végzése, a humán és személyügyi kontrolling tervezése, végrehajtása. Több éven keresztül felelt a honvédségnél szolgálatot teljesítő katonák karrier rendszeréért, a teljesítmény értékelés követelményeinek meghatározásán keresztül az értékelések megszervezéséért és végrehajtásáért. Kiemelt feladata volt a külföldi szolgálatot vállalók kiválasztása, felkészítése valamint a hazatérést követő beosztásba helyezésük előkészítése.

Részt vett a katonai alap- és felsőfokú képzések keretszámainak meghatározásában, felelős volt a hazai és külföldi beiskolázási, képzési tervek elkészítéséért. Fontos szerepet vállalt a katonai szolgálat egészét meghatározó jogszabályok kidolgozásában.  A humán- és személyügy területen szerzett tapasztalatát vezető katonai beosztásai is megalapozták.

A katonai pályafutása alatt megszerzett tudást és tapasztalatot hasznosítva szakértőként és elemzőként különböző polgári cégeknél dolgozott, majd saját céget alapítva, munka- és személyügyi tanácsadást végezve kapcsolódott be a versenyszféra vérkeringésébe.

A katonai felsőfokú tanulmányai után elvégezte az Államigazgatási Főiskolát, valamint szakosító diplomát szerzett a Corvinus Egyetem Államigazgatási Karán is. Közigazgatási szakvizsgával, angol és francia nyelvből középfokú nyelvvizsgával rendelkezik.

A Magyar Veterán Repülők Szövetségének főtitkára.

Páldi Eszter - toborzási munkatárs

Jelenleg a Budapesti Corvinus Egyetem vezetés és szervezés mesterképzés szakán Humán erőforrás menedzsment és szervezetfejlesztés szakirányon szerzi mesterdiplomáját. Tanulmányai mellett szakmai pályafutását a Bányai & Partners Consulting Kft-nél kezdte, mint toborzási munkatárs és jelenleg is itt szélesíti tudását a HR toborzás és kiválasztás területén. Szervezési és kommunikációs készségét az egyetemi projektekben való részvétel során fejlesztette. Részt vett egy szervezeti átvilágítás projektben, ahol a feladata az volt, hogy különböző módszertanok mentén feltárja a választott cég gyökérproblémáit. A diagnózis felállítása után pedig különböző alternatívákat nyújtott a megoldásra. A projektnek köszönhetően volt lehetősége mélyinterjúkat készíteni a vállalat alkalmazottjaival és vezetőjével, mindezt egy csapatmunka keretein belül. Ennek eredményeként a csapatmunkához való hozzáállását, valamint működését is volt lehetősége egy magasabb szintre emelni.

 

 

Balogh Éva - toborzási munkatárs

Humán erőforrással kapcsolatos ismereteit humánszolgáltatóként szerezte a Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal Borsod-Abaúj-Zemplén megyei kirendeltségénél, ahol elsősorban megváltozott munkaképességű munkavállalók elhelyezkedését segítette elő. A későbbiekben a közszférában működött közre képzésszervezésre (GINOP-programok) történő toborzási előkészületek területén, mint adminisztratív munkatárs. Itt a toborzás elméleti és gyakorlati alapjait sajátíthatta el. Kommunikációs képességét és idegen nyelvtudását az IT Services Hungary Kft.-nél fejlesztette, mint service desk munkatárs. Legfőbb erősségei: empátia, rugalmasság, rendszerszemlélet

 

 

 

Tóth Péter - toborzási munkatárs

Karrierjét a Geomédia Zrt. Szabad Föld lapcsoportjánál kezdte, mint fotóriporter. A szerkesztőségben eltöltött évek alatt sikeresen elsajátította a fényképészét, az újságírás és nem utolsósorban a kommunikáció művészetét is. A kommunikációs képességeit ezt követően az Extreme Digital és a Fővárosi Vízművek Zrt-nél bővítette, ahol műszaki és sales tapasztalatokat is egyaránt szerzett. A későbbiekben egy fogtechnikai cégnél helyezkedett el logisztikai és ügyfélkapcsolati munkatársként, ami egy teljesen új irány volt az eddigi tapasztalataihoz képest. Egy rövid időre a Magyar Posta Zrt.-nél a nemzetközi csoport tagjaként az írásbeli kommunikációs képességeit is bővíthette magyarul és angolul is egyaránt. Legnagyobb erősségének a kommunikációs képességeit tekinti, amit szeretne továbbra is fejleszteni mind az anyanyelvén mind idegen nyelveken